Jaa! Heb jij je bestelling afgerond, maar wil je de order toch annuleren? Neem even contact op met onze klantenservice per mail of telefoon. Wij annuleren je order kosteloos. Het kan zijn dat de klantenservice al is gesloten en dat jouw pakketje dezelfde avond wordt verzonden. In dat geval kun je het pakketje aan de deur weigeren. Het zal nu retour komen naar ons zonder dat u hier extra kosten aan heeft. Wij crediteren het bedrag zo snel mogelijk.
Heb je een online aankoop gedaan bij Petra’s Haarwereld, maar ben je niet tevreden met het product? Stuur dan naar ons retour en ontvang het aankoopbedrag binnen maximaal 14 werkdagen retour.
Bij Petra’s Haarwereld heb je 14 werkdagen (na het plaatsen van je order) het recht om je online aankoop retour te sturen. Je dient binnen 14 werkdagen jouw online aankoop aan te melden voor een retourzending. Dit kan per mail of telefonisch met opgave van reden. Je mag er ook voor kiezen om de retourzending niet aan te melden en direct terug te sturen naar Haarwereld. Je bent er dan zeker van dat het product nog in verkoopbare staat is. Voor het beoordelen van verbruiksartikelen (denk aan shampoos, conditioners, gel etc.) is het niet nodig om de verzegeling van de verpakking te verbreken. Dit is ook niet toegestaan in een fysieke winkel. Gebeurt dit toch, is het product niet meer te verkopen en wordt dit gezien als een waardevermindering van 100%.
De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het maakt niet uit via welke koeriersdienst het pakketje wordt verzonden. De klant is zelf verantwoordelijk voor het pakketje zolang het in bezit van de koeriersdienst is. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs bij het verzenden van het retourpakket. Haarwereld heeft 14 werkdagen, na het aanmelden van de retourzending, de tijd om het bedrag te crediteren. Het bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop bij Haarwereld is betaald.
Retouradres: Grote Markt 46, 7711 CZ te Nieuwleusen
Let op: zorg ervoor dat er een bestelnaam/factuurnaam bij het pakket in zit. Zo kunnen wij het pakket snel verwerken en ontvang jij het geld sneller op de rekening.
Je hebt recht op een goed product. In de wet staat dat een product deugdelijk moet zijn.
Je moet het product een bepaalde tijd op een normale manier kunnen gebruiken. Wat jij van een product kunt verwachten hangt af van de volgende dingen:
> wat de verkoper (webshop) heeft gezegd;
> wat er in reclame is gezegd;
> het merk;
> de prijs;
> of het product nieuw of tweedehands is.
Is jouw haarproduct defect binnen de wettelijke garantie? Neem dan contact met ons op en wij kijken naar een oplossing. Je klacht wordt inhoudelijk binnen 14 werkdagen (meestal binnen 1-2 werkdagen) na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.