De KEUNE STYLE LIJN verdwijnt binnenkort, grijp je kans om deze topproducten in de oude verpakking te bemachtigen! >> SHOP OUTLET

Morgen in huis!
Als je voor 21:30 bestelt
Ook avondbezorging
Kies je eigen bezorgmoment
34 jaar ervaring
137000+ klanten gingen je voor
Gratis verzending
Vanaf € 49,50

Bij Haarwereld bieden wij u de optie om producten die nog niet voorradig zijn al wel vast te bestellen. Zo hoef je niet iedere keer te kijken of het product al beschikbaar is, maar ontvang je het product de eerst volgende werkdag zodra het bij ons op voorraad is. Op deze pagina leggen we uit hoe dit in zijn werking gaat. Heb je hierna nog vragen? Neem gerust contact met ons op. 

Wat zijn pre-orders?

Producten met een pre-order status zijn producten die je nu al kunt bestellen bij ons, maar waar een langere levertijd voor geldt. Deze optie beiden wij u aan zodat je er zeker van bent dat jij het product gelijk ontvangt zodra het product weer leverbaar is bij de producent. Wij nemen niet meer pre-orders aan dan de hoeveelheid die wij in bestelling hebben staan bij de leverancier.

Hoe weet ik welke producten pre-orders zijn?

Wij geven het duidelijk aan als het gaat om een pre-order. Dit wordt aangeven op de onderstaande manier.

voorbeeld-pre-order-haarwereld

Wat is de levertijd van mijn pre-order?

De levertijd van het product staat aangegeven op de productpagina. Dit is een inschatting van de producent. Het kan zo zijn dat leverperiode iets korter of langer is dan verwacht. Mocht het veel langer zijn dan verwacht, wordt dit netjes per mail gecommuniceerd.

Kan ik mijn pre-order annuleren?

Ja, dat kan! Mocht je het bij nader inzien toch te lang vinden duren? Dan kan je de order vrijblijvend annuleren. Let wel op, wanneer je er voor kiest om met ‘achteraf betalen’ bij ons af te rekenen, kan het voorkomen dat het betalingstermijn van Klarna verstrijkt. Klarna brengt hier kosten voor in rekening. Betaal met voorkeur met een andere betaalmethode, betaal de rekening voor het aflopen van het betalingstermijn of vraag verlenging van het betaaltermijn aan bij Klarna wanneer je een pre-order plaatst. 

Ik wil naast het pre-order product ook andere producten bestellen, hoe werkt dat?

Wanneer je een order hebt geplaatst die ook een pre-order product bevat, bergrijpen wij dat je de overige producten al eerder wilt ontvangen. Als de totale orderwaarde hoger is dan 49,50 euro, sturen wij de overige producten kosteloos op in een extra levering. Is het totaalbedrag lager dan 49,50 euro zullen wij extra verzendkosten (4,95 euro) rekenen voor een extra levering.

Wil je gebruik maken van deze optie? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld.

Vragen? Neem gerust contact met ons op!

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 10:00 en 17:00 via klantenservice@haarwereld.nl of via 0529-480503.

Hoe werkt pre-orderen bij Haarwereld? 

Bij Haarwereld bieden wij u de optie om producten die nog niet voorradig zijn al wel vast te bestellen. Zo hoef je niet iedere keer te kijken of het product al beschikbaar is, maar ontvang je het product de eerst volgende werkdag zodra het bij ons op voorraad is. Op deze pagina leggen we uit hoe dit in zijn werking gaat. Heb je hierna nog vragen? Neem gerust contact met ons op. 

Wat zijn pre-orders?

Producten met een pre-order status zijn producten die je nu al kunt bestellen bij ons, maar waar een langere levertijd voor geldt. Deze optie beiden wij u aan zodat je er zeker van bent dat jij het product gelijk ontvangt zodra het product weer leverbaar is bij de producent. Wij nemen niet meer pre-orders aan dan de hoeveelheid die wij in bestelling hebben staan bij de leverancier.

Hoe weet ik welke producten pre-orders zijn?

Wij geven het duidelijk aan als het gaat om een pre-order. Dit wordt aangeven op de onderstaande manier.

Wat is de levertijd van mijn pre-order?

De levertijd van het product staat aangegeven op de productpagina. Dit is een inschatting van de producent. Het kan zo zijn dat leverperiode iets korter of langer is dan verwacht. Mocht het veel langer zijn dan verwacht, wordt dit netjes per mail gecommuniceerd.

Kan ik mijn pre-order annuleren?

Ja, dat kan! Mocht je het bij nader inzien toch te lang vinden duren? Dan kan je de order vrijblijvend annuleren. Let wel op, wanneer je er voor kiest om met ‘achteraf betalen’ bij ons af te rekenen, kan het voorkomen dat het betalingstermijn van Klarna verstrijkt. Klarna brengt hier kosten voor in rekening. Betaal met voorkeur met een andere betaalmethode, betaal de rekening voor het aflopen van het betalingstermijn of vraag verlenging van het betaaltermijn aan bij Klarna wanneer je een pre-order plaatst. 

Ik wil naast het pre-order product ook andere producten bestellen, hoe werkt dat?

Wanneer je een order hebt geplaatst die ook een pre-order product bevat, bergrijpen wij dat je de overige producten al eerder wilt ontvangen. Als de totale orderwaarde hoger is dan 49,50 euro, sturen wij de overige producten kosteloos op in een extra levering. Is het totaalbedrag lager dan 49,50 euro zullen wij extra verzendkosten (4,95 euro) rekenen voor een extra levering.

Let op! Wil je gebruik maken van deze optie? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk wordt geregeld.